جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱۳
۲۰

انتشار عکس دیده نشده «حاج همت»

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۴۲
کد مطلب: 411566
عکسی که می بینید، نخستین بار توسط فرزند شهید همت، چند روز قبل در فضای مجازی منتشر شد.
به گزارش گروه مقاومت جهان نيوز، هم زمان با ایام سالگرد شهادت "حاج همت" فرمانده محبوب لشگر27 محمدرسول الله(ص)، فرزند ایشان، عکسی دیده نشده از پدرش را در فضای مجازی منتشر کرد.

17 اسفند ماه سال 1362، "محمد ابراهیم همت" فرمانده دوست داشتنی و متواضع "لشگر27 محمد رسول الله(ص)"، در جریان "عملیات خیبر" در منطقه عملیاتی "جزیره مجنون" بر اثر آتشبار دشمن بعثی، شربت شهادت نوشید. "حاج همت" در 12 فروردین 1334 در "شهرضا" به دنیا آمده بود و در همین شهر نیز به خاک سپرده شد.
"حاج محمد ابراهیم همت" از نخستین جوانان انقلابی "شهرضا" بود که به "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" پیوست. اواخر سال ۱۳۵۸ به خرمشهر و سپس به بندر "چابهار" و "کنارک" (در استان "سیستان و بلوچستان") عزیمت کرد و به فعالیت‌های عقیدتی پرداخت.

"حاج همت" در خرداد سال ۱۳۵۹ به منطقه کردستان اعزام گردید و در "سپاه پاوه" مستقر شد. حضور در کردستان و آشنایی با "حاج احمد متوسلیان"(فرمانده وقت "سپاه مریوان") "حاج همت" را در مسیر تشکیل "تیپ 27 محمد رسول الله(ص)" قرار داد و پس از اسارت اولین فرمانده تیپ مزبور در لبنان، "حاج همت" به جای وی انتخاب شد و از تیر 1361 تا اسفند 1362، به غیر از مقاطعی کوتاه که فرماندهی "قرارگاه ظفر" و "سپاه 11 قدر" را بر عهده داشت، زمام امورِ لشگر مخصوص رزمندگان تهرانی بر عهده وی بود.

عکسی که می بینید، نخستین بار توسط فرزند شهید همت، چند روز قبل در فضای مجازی منتشر شد. این عکس احتمالا به دوره مسئولیت "حاج همت" در روابط عمومی "سپاه پاوه" مربوط می شود. شادی روح پاکش صلوات:

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آرش
شما را به خدا قسم میدم اگر توفیق زیارت قبر حاج همت عزیزم رو دارید سلام من رو بهش برسونید و به نیابت من آن قبرمطهر را که بوی خدا میدهد ببوسید
ابوذر
من ساکن اصفهانم ولی در اولین فرصت به نیابت از شما و همه محبین اهل بیت به زیارت این شهید بزرگوار خواهم رفت
آرش
اجرتان با خدا انشالله شهادت روزی شماهم بشود و با امام و شهدا محشورشوید
نيكتا
آقاى أبوذر سلام من را نيز به شهيد بزرگوار برسانيد. شما را بر سر مزار شهيد تهرانى، چمران و... ياد ميكنم.
سلام. من ساکن شهرضا هستم و حتما نایب الزیاره شما می باشم
آقا دمت گرم
عوض من هم زيارت اين مرد خدا بكن
آرش
ممنون خداوند بهتون اجر بدهد
Spain
انشالله روز به روز افرادی مثل حاج همت، در سایه مکتب اهل بیت و فرامین مقام معظم رهبری، برای آماده سازی حکومت مهدی موعود عج تربیت و رشد پیدا کنند. راهش پر رهرو و یاد ایشان و همه ی شهدا گرامی باد.
United States
همت خوبی ها
احسان
یکم آرم جهان نیوز رو بزرگ تر میزدی که کل عکس رو بگیره دیگه
حد الاق 20 برابرش کنید که یک وقت عکس شهدا که ارث پدری تان است رو نتوانند جای دیگری استفاده کنند و حتماً نام شما رو ببینند تا جلوی دزدی گرفته بشه
حالا بقیه عکس هم مهم نیست که مزمحل بشه
مهم آرم جهان نیوزه که بیافتد
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
خداوند همه رو به راه راست هدایت کنه
بابا جوش الکییی نزن
جهان در این زمینه حرف نداره
چرا خودتونو ناراحت میکنین اگر عکس بدون آرم میخواین جستجو کنید پیدا میکنید . اگر هم که نه ...
امیر
Iran, Islamic Republic of
سردار رشید اسلام حاج همت از شگفتی های و عجایب دنیای خود بودند. ای کاش جوانا ما راجع به این شهیدان کمی مطالعه کنند و مطلب بشنوند. در ضمن خداوند دلهای خانواده این عزیز را در راه پدرشان که خط سرخ ولایت است نگه دارد و اغیار را از ایشان دور فرماید.
سعید
روحش شاد و راهش پر رهرو باد.
رضا
Iran, Islamic Republic of
ابراهیم همت , همتی مانند ابراهیم داشت ...
نصراله احمدنژاد
شهداء چراغ روشن راه ماست واین روشنای نشان دهنده راه در تاریکی به سر بازان جنگ نرم ما در جهان سیاست واقتصاد وفرهنگی می باشد .
ایلیا
باز هم چشمان پر رمز و راز حاج محمد ابراهیم همت
باز هم نگاه معنا دار و عمیق او ....
باز هم اشکان من و لرزش دل
باز هم عشق

دوستت دارم سردار....
مالک
چه چشمان پاک و زیبایی!
معروف است که همت با چشمانش شهید شد، بخاطر نگاه همیشه محجوبی که این چشمان زیبا را به زمین میدوخت...
ع-ج
من هم عکسی از شهید همت دارم که هیچ کجا منتشر نشده است