يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۲
۱

حواشی پدیده، تورنمنت مشهد را لغو کرد

سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 400287
مدیر تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: با توجه به حواشی پیش آمده حول باشگاه پدیده برگزاری این تورنمنت منتفی شده‌ است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در حالی که قرار بود در روزهای تعطیلی لیگ برتر فوتبال، تورنمنتی چهارجانبه با همکاری بنیاد شهید و سازمان لیگ از ۱۹ دی‌ماه در مشهد برگزار شود خبر از لغو این مسابقات داده شد.

قرار بود از بین پنج تیم پدیده خراسان، ‌تراکتورسازی، ملوان، سپاهان و فولاد چهارتیم در این تورنمنت شرکت کنند ولی از چندی پیش خبرهایی از لغو این رقابت‌ها شنیده می‌شد.

هاشم صیامی، مدیر تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا – منطقه خراسان، درخصوص برگزاری این تورنمنت اظهار کرد: هماهنگی‌های این تورنمنت چندجانبه از طرف بنیاد شهید تهران انجام شده‌ بود اما با توجه به حواشی که حول باشگاه پدیده شاندیز خراسان رخ داد، قرار بر این شد که با توجه به از دست رفتن زمان این تورنمنت اصلا برگزار نشود.

این در حالی است که پیش از این باشگاه پدیده خراسان اعلام کرده بود این تورنمنت هیچگونه ارتباطی با شرکت یا باشگاه پدیده ندارد و تیم فوتبال پدیده خراسان هم همانند سایر تیم‌ها به این تورنمنت دعوت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جهان نیوز مبارکت باشه، جهان مچکریم