سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

الاهلی مصر، میلان را پشت سر گذاشت

تیم مصری پرافتخارترین باشگاه دنیا شد
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 345648
تیم الاهلی مصر عنوان «پرافتخارترین باشگاه دنیا» را از میلان گرفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، میلان دیگر نمی‌تواند خود را «پرافتخارترین» باشگاه دنیا بنامد زیرا یک تیم مصری گوی سبقت را از این تیم ربود. سیلویو برلوسکونی، رئیس باشگاه و آدریانو گالیانی با توجه به ۱۸ عنوان بین‌المللی که نصیب این باشگاه شده؛ اغلب از عنوان پرافتخارترین باشگاه دنیا برای میلان استفاده می‌کنند. این عنوان را معمولا می‌توانید روی پیراهن‌ها یا اتوبوس تیم دید. این رکوردی بود که تنها بوکا جونیورز آرژانتین خودش را به آن رسانده بود.

تیم الاهلی مصر ششمین قهرمانی خود را در رقابت‌های سوپرجام آفریقا به دست آورد که به معنای این است که ۱۹ قهرمانی کسب کرده است. این احتمال وجود دارد که میلان شعار خود را به «پرافتخارترین باشگاه اروپا» تغییر دهد.

الاهلی اکنون با ۱۹ قهرمانی بیشترین افتخارات را در میان باشگاه‌های دنیا در اختیار دارد و پس از آن میلان و بوکاجونیورز با ۱۸ قهرمانی، ایندیپندنت و رئال با ۱۶ قهرمانی و بارسلونا با ۱۴ قهرمانی در رده‌های بعدی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *