شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۲
۳

اگر "فلش مموری" خراب دارید بخوانید

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 345304
در فلش مموریها ارور رایت پروتکت باعث می شود که سیستم کامپیوتر شما از نوشتن اطلاعات در داخل فلش مموری جلوگیری نماید.,و شما نتوانید اطلاعاتی را درون فلش مموری خود وارد کنید.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، گاهی اوقات ممکن است به علت آلود شده سیستم کامپیوتر شما به ویروس باشد، که در فلش مموری مشکل Write Protect را ایجاد می کند که بعد از پاکسازی کامپیوتر از ویروس نیز این ارور همچنان پا برجا خواهد ماند.

رایت پروتکت Write Protect چیست؟ رایت پروتکت در اصطلاح کامپیوتر به معنی محافظت شدن در برابر نوشتن می باشد. در فلش مموریها ارور رایت پروتکت باعث می شود که سیستم کامپیوتر شما از نوشتن اطلاعات در داخل فلش مموری جلوگیری نماید و شما نتوانید اطلاعاتی را درون فلش مموری خود وارد کنید و هنگام انتقال اطلاعات به داخل فلش مموری با ارورWrite Protect مواجه شوید.

نرم افزاری فارسی SaiedSoft Repair Write Protect برای حل مشکل رایت پروتکت تمامی فلش مموری ، مموری و هاردهای اکسترنال و دستگاه های جانبی دیگر و … طراحی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خوب بود
علی
خوب نرم افزارش کجاست . وقتی یه چیزی رو با آب و تاب معرقی میکنید انتظار میره لینک دانلودش هم کنارش بزارید !!!
ناشناس
چقدر تنبلی. اسمش رو که گذاشتند برو سرچ کن خودت گیرش بیار.