جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

شهادت‌محافظ‌ رایزنی‌فرهنگی‌ایران‌+عکس

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۲۶
کد مطلب: 345142
در میان شهدای انفجار امروز بیروت که به بیمارستان حضرت زهرا(س) انتقال داده شده‌اند پیکر یکی از نیروهای امنیتی حاضر در مقابل سفارت ایران دیده شده است.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، منابع خبری اعلام کردند تعداد شهدای انفجارهای انتحاری امروز در منطقه بئر الحسن نزدیک رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به ۶ تن رسیده است.

در میان شهدای این انفجار که به بیمارستان حضرت زهرا(س) انتقال داده شده‌اند پیکر «محمد دندش» یکی از نیروهای امنیتی حاضر در مقابل سفارت ایران دیده شده است.



براساس این گزارش، «محمد دندش» از نیروهای امنیتی که متوجه حضور عامل انتحاری در مقابل سفارت ایران شده بود به سوی وی حمله کرده و پس از درگیری با آن تروریست، عامل انتحاری کمی دورتر از محلی که قرار بود خود را منفجر کند دست به عملیات انتحاری زده است.

براساس گزارش الخبرپرس، در این عملیات انتحاری محمد دندش نیروهای شجاع امنیتی نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمده است. همچنین ۱۰۳ تن از شهروندان لبنانی نیز در این انفجارها زخمی شدند.

گروه تروریستی عبد الله عزام که پیش از این هم مسئولیت چند عملیات تروریستی در لبنان را بر عهده گرفته بود، در پایگاه اجتماعی تویتر مسئولیت انفجارهای جنوب بیروت را بر عهده گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م
Iran, Islamic Republic of
باسلام
چرا سفارت سایر کشور ها همچون عربستان و آمریکا وانگلیس مورد حمله قرار نمی گیرد