جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

گل‌محمدي:ریشه عُقده پيرواني از کجاست!

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 344887
پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هم عملکرد من و هم عملکرد آقايان مشخص است و من راجع به عملکرد پيرواني حرفي نمي‌زنم.
به گزارش جهان، يحيي گل‌محمدي در گفت‌وگو با فارس، در خصوص صحبت‌هاي افشين پيرواني، گفت: من در بحراني‌ترين تاريخ پرسپوليس اين تيم را در اختيار گرفتم. تيمي که از نظر جسمي، روحي و رواني مشکل داشت اما شرايط خوبي براي اين تيم حاکم کردم و در ۲۲ بازي فقط يک باخت به راه‌آهن آوردم و يک باخت هم به سپاهان در فينال جام حذفي که آن هم به دليل اشتباهات فردي بود و عملکرد من مشخص است.

وي ادامه داد: هم عملکرد من و هم عملکرد آقايان مشخص است و من راجع به عملکرد پيرواني حرفي نمي‌زنم و دوست هم ندارم جواب‌ بدهم اما مردم بهترين قاضي هستند و عملکرد من و او را مي‌بينند و من هم قضاوت را به مردم مي‌سپارم.

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران افزود: وقتي مصاحبه ايشان را خواندم فهميدم دل پري دارد و من نمي‌دانم ريشه اين دل پر و عُقده از کجاست؟ اگر درباره مصاحبه من بود که من اسمي از ايشان نياوردم اما نمي‌دانم چرا او به خودش گرفته است.

گل‌محمدي افزود: عملکرد من مشخص است و صحبت‌هاي آقايان برايم جاي سؤال دارد. من همه تلاشم را کردم و در بدترين شرايط پرسپوليس را تحويل گرفتم اما حالا ببينيد آنها چگونه حرف مي‌زنند من دليل ناراحتي‌شان را نمي‌دانم و همه چيز را به مردم که بهترين قاضي هستند واگذار مي‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *