پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

پيرواني:آقاي‌گل‌محمدي گذشته‌ات رافراموش‌نکن

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب: 344815
پيشکسوت باشگاه پرسپوليس گفت: آقاي گل‌محمدي فراموش نکن من تو را سرمربي پرسپوليس کردم.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه نود، افشين پيرواني با اشاره به شرايطي که اين روزها در پرسپوليس حاکم است در گفت‌وگويي بي‌پرده با فارس، مخصوصا در خصوص اظهارنظرهاي يحيي گل‌محمدي مبني بر اينکه پيشکسوتان پرسپوليس او را در اين تيم اذيت کردند، گفت: پرسپوليس با توجه به روزهاي پاياني فصل شرايط بسيار حساسي را پيش رو دارد و بايد در اين مقطع حساس همه به دايي و شاگردانش کمک کنيم تا در پايان فصل به نتيجه دلخواه هواداران دست پيدا کنند.

وي درباره جلسه روز دوشنبه پيشکسوتان در باشگاه نيز گفت: شخص علي پروين که مديريت باشگاه اين روزها بر روي دوش ايشان است با بنده تماس گرفت که من هم در آن جلسه حضور داشته باشم ولي به دليل مشکلات کاري فرصت حضور نداشتم و آرزو مي‌کنم نتيجه خروجي اين جلسه به نفع تيم باشد نه اينکه در روزهاي حساس ناخواسته دايي و شاگردانش را به حاشيه ببرند.

وي درباره شايعه‌اي که به خاطر علي دايي در اين جلسه شرکت نکرده، گفت: شما بنويسيد من کار داشتم و نتوانستم در اين جلسه شرکت کنم.

سرمربي پيشين پرسپوليس در پاسخ به اظهارات چند روز پيش گل‌محمدي که گفته بود پيش از فصل جديد افراد حاضر در کميته فني باشگاه دور هم جمع شدند تا او را زير سؤال ببرند و جايي براي خود در کادر فني پيدا کنند و در قامت مدير فني، سرمربي و مربي اين فصل پرسپوليس را در اختيار داشته باشند، گفت: من اصلا نمي‌دانم اين آقا چطور اين حرف‌ها را بر زبان آورده است. گل‌محمدي بايد بداند من افشين پيرواني به هيچ عنوان چنين تفکري نداشتم چون اگر مي‌خواستم عضو کادر فني پرسپوليس شوم پيش از آنکه گل‌محمدي به پرسپوليس بيايد خودم مي‌آمدم چون رويانيان بارها از من خواست که به عنوان همکار کنار دست مانوئل ژوزه باشم اما اين کار را نکردم تا جا براي گل‌محمدي باز شود. بهتر است هواداران بدانند من نيامدم تا او بيايد حالا چطور مي‌گويد من قصد تخريب او را داشتم. اگر گل‌محمدي در ليگ سيزدهم سرمربي پرسپوليس شد من در ليگ هشتم سرمربي پرسپوليس بودم و در ۱۲ بازي ۸ برد و ۲ تساوي کسب کردم.

وي افزود: آن هم در شرايطي که هيأت مديره و مديرعامل ۳ ماه با من قهر بودند و هيچ حمايتي از تيمم نمي‌کردند و در بعضي مقاطع خرج هتل را من و باقري مي‌داديم در حالي که شما حمايت تمام قد سردار را پشت خود داشتيد و نتوانستيد توفيقي حاصل کنيد.

پيرواني تاکيد کرد: آقاي گل‌محمدي همين حالا در تيمي مربيگري مي‌کني که پيش از فصل جاري قرار بود خود من سرمربي نفت تهران باشم و جزو گزينه‌هاي نهايي بودم. اين را مي‌توانيد از مديران تيم نفت هم بپرسيد. من قصد داشتم پاسخ شما را قبل از بازي با فولاد بدهم اما به خاطر احترامي که براي مديرعامل و اعضاي هيأت مديره نفت تهران قائل هستم و به خاطر بازي مقابل فولاد چند روز صبر کردم تا الان پاسخت را بدهم، پس فکر نکن خيلي بزرگ شدي که عليه بزرگ‌تر خودت حرف بزني. اي کاش قدري قدرشناس‌تر بودي و قدر کساني که به تو لطف کردند را مي‌دانستي. گذشته‌ات را به ياد بياور که بودي و از کجا به اينجا رسيدي. فصل گذشته در جلسه کميته فني باشگاه که نيم فصل برگزار شد خود من يکي از کساني بودم که رأي دادم جنابعالي سرمربي شوي.

کاپيتان سابق پرسپوليس تاکيد کرد: رويانيان نيم فصل دوم کاملا از شما حمايت کرد تا اين روزها در نفت نان نيم فصل حضور در پرسپوليس را بخوري، ولي هر جا مي‌نشيني پشت سر ايشان صحبت مي‌کني و بد او را به ناحق مي‌گويي. مي‌خواهم کمي گذشته‌ات را به خاطر بياوري. در زمان بازيگري در پرسپوليس تب مالت داشتي. مديرعامل وقت اخراجت کرد و به فولاد رفتي، وقتي من وساطت کردم تا زمان بگوويچ به پرسپوليس برگردي، اين را که فراموش نکردي؟ زمان مربيگري بلازوويچ در تيم ملي در اردوي اتريش ايشان سر ميز ناهار به خاطر موضوعي قصد اخراجت را داشت ولي باز من بودم که وساطت کردم تا همچنان در تيم ملي بماني، اين را که نمي‌تواني کتمان کني. آقاي گل‌محمدي گذشته‌ات را هرگز فراموش نکن. کمي معرفت داشته باش و دور خودت دوست جمع کن نه دشمن.

پيشکسوت پرسپوليس يادآور شد: مهدوي‌کيا را با آن وضع که همگان ديدند آزرده‌خاطر کردي، مردم قم را به بهانه قلب درد رها کردي تا پرسپوليسي شوي، همه اين اتفاقات در اذهان عمومي باقي مي‌ماند و هرگز از خاطرات پاک نمي‌شود. شما اگر در پرسپوليس نيستي تا اين فصل هم مربي باشي خودت مقصر هستي که کفايت نداشتي چرا که اگر در فينال مقابل سپاهان برنده از زمين خارج مي‌شدي هيچ مقامي نمي‌توانست شما را برکنار کند ولي از موقعيتي که داشتي خوب استفاده نکردي.

پيرواني در پايان تأکيد کرد: وقتي به بازيکن اجازه مي‌دهيد صبح روز فينال در هتل به تو ناسزا بگويد و توهين کند بعد همان بازيکن در فينال بازي کند و نمي‌‌توان او را مديريت کني داستان همين مي‌شود که م ي‌بيني. هر وقت خواست مصاحبه کني خيلي مسائل را رعايت کن تا اينچنين پاسخت را ندهند، البته خيلي از حرف‌هاي ديگر باقي ماند که اگر بخواهي باز هم آنها را مي‌گويم. ضمنا اين را هم فراموش نکن که اگر تو امروز مربي تيم پرسپوليس نيستي مردم و هواداران تو را نخواستند که مقابل باشگاه تجمع کردند تا باشگاه و مديرانش تصميم به کنار گذاشتنت بگيرند و مطمئن باش من که ۱۳ فصل در پرسپوليس بازي کردم و سال‌ها کاپيتان آن بودم بيشتر از تو دلم براي پرسپوليس و هوادارانش مي‌سوزد که ۵ سال بيشتر در آن نبودي.

کاپيتان پيشين پرسپوليس در پايان درباره فعاليت‌ اين روزهاي خود نيز گفت: در حال حاضر به دنبال فراهم کردن سفر به آمريکا هستم تا ۱۵ اسفند ماه از پايان نامه خودم در مقطع دکتري دفاع کنم و اگر اتفاق خاصي رخ ندهد پيش از سال مدرک دکتري خودم را در رشته مديريت کلان سازماني دريافت خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پرویز
آقای پیروانی زیاد حرص و جوش نخور همه این حرفا نشان دهنده ضعف شماست همه مردم ایران شما و آقای گل محمدی رو میشناسن شما نصف ایشان هم محبوبیت نداری پس اینقدر خاله زنک نباشید و پشت سر ایشون حرف نزنید ما پرسپولیسی ها یک تار موی گل محمدی را به هزاران تا امثال شما نمیدیم.