يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

مهندس قلابی روانه زندان شد

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۱۴
کد مطلب: 337354
فردی که با ظاهر گول زننده پس از سوار شدن بر یک دستگاه خودرو پراید خود را به عنوان یک مهندس معرفی و در طول مسیر قصد زورگیری از راننده داشت، توسط ماموران پاسگاه کهکِ قم دستگیر شد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی شیک پوش پس کرایه کردن خودرو وی به صورت دربستی در طول مسیر خود را مهندس معرفی اما به یکباره در یکی از محورهای برون شهری فرعی درصدد زوگیری برآمده بود، با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی کهکِ قم شناسایی و دستگیر شد.

حمیدرضا اسدی بیان کرد: فرد مذکور پس از درگیری با راننده خودرو و مضروب کردن وی،‌ ناکام از زورگیری متواری شده بود که تماس راننده با پلیس موجب دستگیری نامبرده شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه اقدام به موقع ماموران موجب شد تا متهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر شود اظهار داشت: نامبرده در تحقیقات به ارتکاب جرم خود اعتراف و در نهایت جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *