دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
شجونی:

عسکر‌اولادی می‌خواست فتنه‌گران نامه «غلط کردم» بنویسند

جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 324148
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مرحوم عسکر‌اولادی در صدد بود که فتنه‌گران نامه غلط کردم بنویسند و در این راه نظر خیری داشت گفت: فتنه‌گران چون استادی به اسم موسوی خوئینی‌ها داشتند به حرف وی گوش نکردند.
عسکر‌اولادی می‌خواست فتنه‌گران نامه «غلط کردم» بنویسند
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در حاشیه ختم مرحوم عسکر‌اولادی و در گفت‌وگو با فارس درباره خاطرات خود از دبیرکل فقیر جبهه پیروان گفت: ما و آقای عسکر‌اولادی ۱۳ سال در زندان‌های رژیم شاه بودیم و او به خاطر ترور حسنعلی منصور و بنده به خاطر سخنرانی‌های ضدشاه محکوم به حبس شده بودیم.

شجونی با بیان اینکه در سالهای اخیر ما هر هفته در شورای مرکزی موتلفه با یکدیگر دیدار داشتیم، خاطرنشان کرد: آقای عسکر‌اولادی فصل‌الخطاب موتلفه و پدر معنوی آنها بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به بحث‌های خود با عسکر‌اولادی درباره سران فتنه گفت: ما در همین مدرسه عالی شهید مطهری یکدیگر را دیدیم و به من گفت که نظر خیری دارد و می‌خواهد این فتنه‌گران نامه «غلط کردیم» بنویسند که البته موفق نشد.

وی افزود: آقای عسکر‌اولادی به ما می‌گفت که می‌خواهم این روزها یک سال از موتلفه مرخصی بگیرم تا درباره این فتنه‌گران بحث کنم اما از آنجایی که فتنه‌گران استادی به نام موسوی خوئینی‌ها دارند حرف عسکر‌اولادی را گوش نکردند.

شجونی یادآور شد: من به مرحوم عسکر‌اولادی می‌گفتم که تاکید بر اینکه فتنه‌گران فتنه‌زده هستند، فقط بازی با الفاظ است چرا که آنها در فتنه نقش مهمی داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *