شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

هادی از داغ پدر، زمزمه‌اش وا ابتاست+صوت

شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 317655
گاهى مدیحه خوانی از ساعت‌ها سخن گفتن فصیح و بلیغِ یک گوینده تأثیرش بیشتر و عمیق‌تر می‌شود، این یک فرصت است و نباید آن را ضایع کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، گاهى مدیحه خوانی از ساعت‌ها سخن گفتن فصیح و بلیغِ یک گوینده تأثیرش بیشتر و عمیق‌تر می‌شود؛ مقام معظم رهبری این مورد را یک فرصت می‌دانند که از این فرصت باید استفاده کرد؛ این فرصت را نباید ضایع کرد. مقام معظم رهبری در این باره فرموده‌اند: شعرى که محتوا نداشته باشد، یا اگر چنانچه در آن یک نکته ضعیف و احیاناً غلط وجود داشته باشد، یا اگر چنانچه کیفیت اجرا جورى باشد که مرزهاى شرعى را مخدوش کند، یا اگر جورى باشد که نیازهاى نقد را که امروز مردم به دانستن آنها احتیاج دارند، ندیده بگیرد، این فرصت ضایع شده است.

به مناسبت ۳۰ ماه ذی‌القعده و شهادت نهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت جوادالائمه(ع) چند مدیحه خوانی از سیدمهدی میرداماد در عزای این حضرت تقدیم محبان اهل بیت(ع) می‌شود:

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *