جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

"از برخی بازیکنان دلگیرم"

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب: 271105
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنانش در لیگ برتر انگیزه لازم را ندارند و نمی‌توانند خواسته های هواداران را برآورده کنند گفت: تغییرات زیادی مدیرعامل و سرمربی مشکلاتی را از گذشته دامنگیر پرسپولیس کرد و باعث شد تیمی با عقبه فاجعه بار به ما برسد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، یحیی گل محمدی پس از تساوی یک بر یک عصر امروز شنبه تیمش برابر نفت ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: ما برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بودیم اما به خاطر تغییرات زیادی که در ترکیب تیم داشتیم به برخی بازیکنان ملی پوش استراحت دادیم و نتوانستیم کیفیت لازم را ارائه کنیم.
 
وی با بیان اینکه بازی سختی را برابر نفت پشت سرگذاشته اند گفت: نفت تیم خوبی بود که در چهار دیدار گذشته به پیروزی رسیده بود و با روحیه ای خوب وارد زمین شدند. متاسفانه بازیکنان ما غفلت کردند و در همان دقیقه اول غافلگیر شدیم اما خوشبختانه با تلاشی که صورت گرفت گل تساوی را به ثمر رساندیم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: از برخی بازیکنانم گلایه دارو دلگیرم که عملکرد واقعی شان را ارائه نکردند. نفت به دنبال یک امتیاز بود و بازیکنان ما هم در لیگ برتر انگیزه رسیدن به پیروزی را ندارند که البته این اتفاق خوبی نیست. ما امیدی برای قهرمانی در لیگ برتر نداریم و تمرکزمان را روی جام حذفی گذاشته ایم اما باید نتایج بهتری کسب کنیم.
 
گل محمدی در مورد صحنه اخراجش گفت: من توهینی به داور نکردم اما نمی دانم چرا در فوتبال ما این اتفاقات می افتد. کریم انصاریفرد در عمرش خطا نکرده است اما داور نمی دانم روی چه حسابی آن صحنه را خطا گرفت. من هم عصبانی شدم. صحبت کردن در مورد داوری هیچ فایده ای ندارد چرا که مشکلاتی وجود دارد. البته اعتقاد دارم سطح داوری ما به اندازه سطح فوتبالمان است.
 
وی با بیان اینکه از برخی بازیکنان پرسپولیس گلایه دارد خاطرنشان کرد: من از بعضی بازیکنان دلگیر هستم چرا که می توانند خیلی بهتر از این باشند اما نمی دانم چرا از انگیزه لازم برای رسیدن به پیروزی برخوردار نیستند. آنها از این نظر در سطح پایینی هستند و این اصلا درست نیست. باید به هواداران احترام گذاشت و برای رسیدن به پیروزی بیشتری تلاش را کرد.
 
یحیی گل محمدی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس سالهای قبل فوتبال بهتری را به نمایش می گذاشت اما به جای پیشرفت رو به عقب حرکت کرده است گفت: وقتی در این سالها چندین مدیرعامل و سرمربی عوض شده اند طبیعی است که مشکلاتی هم ایجاد می شود. همین فصل پرسپولیسی که عقبه ای فاجعه بار دارد به ما رسیده و انتظارات هم بالاست.
 
وی ادامه داد: درست است که ما در سه بازی اخیر مساوی کرده ایم اما ببینید ما برابر استقلالی مساوی کرده ایم که صدرنشین است و باید در آن بازی به پیروزی می رسیدیم. برابر فولاد به تساوی رسیدیم که تیم سوم لیگ است. نفت هم که پنجم است و از تیم های خوب لیگ برتر محسوب می شود. با این حال اعتقاد دارم انتظاری که از پرسپولیس وجود دارد کمی بالاست.
 
گل محمدی در پایان گفت: ما دو ماه سخت را پیش رو داریم که باید برای رسیدن به عنوان قهرمانی جام حذفی بجنگیم. بازی های فشرده است و باید تلاش کنیم در رقابت های لیگ برتر هم نتایج خوبی بگیریم. از بازیکنان هم می خواهم که در ادامه رقابت های لیگ برتر با انگیزه بیشتری تلاش کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *