جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

متفاوت ترین مجسمه های دنیا + تصاویر

جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب: 268215
مجسمه های مختلفی در دنیا وجود دارد که هرساله انسان های زیادی را به سمت خود جذب می کنند. این مجسمه ها گاهی اوقات بسیار زیبا و یا قدیمی هستند البته ممکن است گاهی عجیب نیز باشند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجسمه ها و منظره ها هرکدام دارای ویژگی های خاصی هستند که باعث می شوند افراد زیادی هر ساله از آن ها بازدید کنند. در دنیا به غیر از مجسمه های بسیار زیبا برخی مجسمه های عجیب و البته غیر عادی ومتفاوت نیز هستند که طرفداران زیادی دارند.
 
کارهنج
 
 
 
حتما تا به حال نام مجسمه های اسرارآمیز "استونهنج" در انگلستان را شنیده اید. این مجسمه های به طور اسرار آمیزی در میان یک دشت قرار گرفته اند. در سال 1987 آمریکایی ها نیز یکی مجسمه به سبک استون هنج با ماشین درست کردند و نام آن را "کارهنج" گذاشتند. این مجسمه ها در میان یک دشت در نبراسکا قرار دارند و البته هر ساله افراد زیادی از ان ها بازدید می کنند.
 
گل مکانیکی
 
 
 
یکی از مجسمه های بسیار بزرگ و البته متفاوت دنیا را می توانید در آرژانتین پیا کنید. این مجسمه در اصل یک گل مکانیکی بسیار خاص است که صبح ها باز شده و البته شب ها بسته می شود. این گل 34 متر عرض و 58 متر ارتفاع دارد. این گل به کمک 4 پیستون کار می کند و وزن آن نیز نزدیک به 18 تن است.
 
مجسمه ذرت
 
 
 
یکی از مجسمه های بسیار عجیب دنیا در برزیل و شهر پونتا گروسا قرار دارد جایی که بسیاری از مردمی که وارد این شهر می شدند ابتدا یک ذرت بزرگ را می بینند. این مجسمه البته باعث شد تا بسیاری از مردم این شهر در یک حرکت همگانی آن را آتش بزنند تا دیگر نمای شهر را از بین نبرد. این ذرت بزرگ سال ها در ورودی این شهر قرار داشت و به نماد آن ها تبدیل شده بود.
 
سوسک بر روی نیزه
 
 
 
یکی از مجسمه های بسیا عجیب دنیا در بلژیک و در میان کتابخانه تاریخ دانشگاه ملی این کشور قرار دارد. این مجسمه نمایی از یک سوسک است که بر سر یک نیزه 23 متری قرار دارد و البته باعث شده است که در کناره های آن ساختمان های برای حشره شناسی ساخته شود تا این مجسمه یک دلیل خوبی برای ساخته شدن داشته باشد.
 
درخت راهنمای رانندگی
 
 
 
یکی از مجسمه های آموزشی ولی بسیار عجیب دنیا در لندن قرار دارد جایی که یک درخت از چراغ های راهنمایی و رانندگی قرار دارد. این مجسمه یکی از معروف ترین مجسمه های دنیا است که البته هدف از ساخت آن افزایش بی رویه خودروهای تولید در دنیا بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *