پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

اظهارات گل‌محمدی پس از برد پرگل سرخ‌ها

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب: 265239
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خوشحالی از پیروزی پرگل تیمش برابر نفت تهران با بیان اینکه تلاش می کند این روند را ادامه دهد گفت: امیدوارم با ادامه این روند بتوانیم پاسخ منتقدان را بدهیم چرا که وقتی انتقاد زیاد می شود نشان می‌دهد ما کارمان را خوب انجام می‌دهیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، یحیی گل محمدی که پس از پیروزی 4 بر یک عصر امروز سه شنبه تیمش برابر نفت تهران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی سخت می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: ما شروع نسبتا خوبی در این بازی داشتیم اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. با این حال خوشحالم که بازیکنانم انگیزه شان را از دست ندادند و مردانه جنگیدند و به پیروزی رسیدند.

وی با تقدیم این پیروزی به هواداران و خانواده مرحوم سجاد عظیمی که اعضای بدنش را اهدا کرده بود گفت: از اینکه می بینم هواداران با پیروزی های پرسپولیس اینقدر شاد می شوند خوشحالم و امیدوارم بازیکنانم بتوانند با ادامه این روند و جنگندگی در دیدارهای آینده به این روند ادامه دهند و باعث خوشحالی بیشتر هواداران شوند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که حضور "مندز" به عنوان مربی دروازه بان ها در جمع کادر فنی منتفی شده است گفت: در صورتیکه این مربی نیامدنش به پرسپولیس را قطعا اعلام کند ما به دنبال جذب یک مربی دیگر خواهیم بود که احتمال یک مبی خارجی خواهد بود.

گل محمدی در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس در نیم فصل دوم اینقدر متحول شده است گفت: ما فقط خوب تمرین کردیم و بازیکنان را از نظر روحی و روانی به حد مطلوبی رساندیم. همانطور که قبلا نیز گفته بودم پرسپولیس در نیم فصل اول خوب تمرین نمی کرد و تنها کاری که ما کردیم این بود که بتوانیم انگیزه بازیکنان را برای خوب تمرین کردن بالا ببریم.

وی در مورد سخت شدن کار پرسپولیس در دیدارهای آینده نیز گفت: هر چقدر که ما خوب بازی می کنیم و نتیجه می گیریم انتظارات از پرسپولیس بالاتر می رود و در مقابل برخی تیم ها هم برای دیدار با ما تاکتیک تدافعی در نظر می گیرند. این کار ما را سخت می کند و باید چاره ای بیندیشم که بتوانیم برابر این حریفان هم نتیجه بگیریم. نگرانی الان من این است که نمی توانیم از روی ضربات ایستگاهی به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا تقسیم کردن شادی بازیکنان با شما به خاطر انتقاداتی است که برخی پیشکسوتان انجام داده اند؟ گفت: به هر حال بازیکنان شرایط و فضای قبل از بازی را درک می کنند. وقتی تعداد منتقدان زیاد می شود نشان می دهد که ما کارمان را خوب انجام داده ایم.و مطمئن باشید زیاد شدن منتقدان من را دلگرم می کند و انگیزه ام را بیشتر می کند.

یحیی گل محمدی خاطرنشان کرد: من سرمربی خوشبختی هستم که با این کادر مدیریتی در پرسپولیس کار می کنم. آقای رویانیان در روزهایی که پرسپولیس حاشیه های زیادی داشت توانست با مدیریت خود آرامش را به تیم ما برگرداند و امیدوارم در آینده بتوانیم با ادامه روند موفقیت هایمان پاسخ این زحمات را هم بدهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *