يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

با تمام توان دنبال احياي درياچه اروميه ایم

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 259056
معاون اول رييس جمهور با تاکيد بر اينکه بايد براي صيانت و احياي درياچه اروميه با نگاه ملي اقدام شود گفت :‌ " درياچه اروميه براي تمام کشور داراي اهميت فراواني است و دولت نيز هر چه در توان داشته در جهت احياي اين درياچه به کار گرفته است .
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحيمي بعد از ظهر امروز پس از افتتاح دوطرح عمراني و يک طرح صنعتي در استان آذربايجان غربي در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : هدف اصلي همايش درياچه اروميه ارائه راهکارها و ديدگاههاي صاحبنظران در حوزه محيط زيست بود تا بدين طريق راههاي جديدي براي نجات درياچه اروميه پيدا شود .

رحيمي همچنين به افتتاح ۷۰۱۱ واحد مسکن مهر و ۲۴۹ کيلومتر راه روستايي در سطح استان آذربايجان غربي اشاره کرد و گفت :‌" اميد واريم در آينده بتوانيم پروژه هاي بيشتري در حوزه راه و مسکن در اين استان اجرا کنيم .

وي همچنين کارخانه سيمان بوکان را چهارمين کارخانه سيمان استان آذربايجان غربي برشمرد و گفت :‌" يکي از اين کارخانه ها در دولت پيشين و سه کارخانه ديگر در دولت دکتر احمدي نژاد احداث شده است .

رحيمي در ادامه از تصميم دولت براي هموار شدن مسير صادرات سيب ،‌ لبنيات و کنسانتره در استان آذربايجان غربي خبر داد و گفت : تلاش خواهيم کرد براي بهبود وضعيت معيشتي مردم استان، مسير صادرات اين محصولات را فراهم کنيم .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *