يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

فرکانس جدید 'شبکه العالم' اعلام شد

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 249926
پس از قطع فرکانس پخش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برون مرزی ایران بر روی ماهواره هاتبرد، شبکه العالم از امروز از طریق ماهواره هاتبرد با فرکانس ۱۱۵۶۶ قابل دریافت است.
به گزارش جهان، علیرضا غلامی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شبکه العالم درباره قطع شبکه العالم از روی ماهواره هاتبرد گفت: این اتفاق برای اولین بار رخ نداده است و ما از دشمنانمان انتظاری جز این نداریم. اما العالم خودش را آماده کرده و با قطع شدن فرکانس‌ها از ماهواره هاتبرد، از امروز شبکه از طریق ماهواره هاتبرد با فرکانس ۱۱۵۶۶ قابل دریافت است.

وی افزود: این فشارها برای قطع صدا و تصویر العالم از زمان جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان و جنگ ۲۲ روزه غزه وجود داشته است و ما با فشار سران مرتجع منطقه با شروع بیداری اسلامی از ماهواره عربست و نایلست هم مواجه بودیم.

غلامی تصریح کرد: به هر حال ما برای مقابله راه‌های جایگزینی در نظر داریم تا مخاطبان را در جریان حوادث قرار دهیم. به ویژه که خبرنگاران شبکه العالم با حضور در قلب حوادث سوریه و بحرین به طرق مختلف اطلاعات مستند تصویری خودشان را به تصویر کشیدند و این موضوع به ویژه در مقابله با شکستن انحصار خبری غرب و شبکه‌های وابسته، بوده است.

مدیر روابط عمومی شبکه العالم با اشاره به خنثی کردن دروغ پراکنی‌های شبکه‌های عربی با پخش تصاویر مستند ماجرای سقوط شهر حلب در سوریه، اظهار کرد: همین‌ها باعث شد شبکه العالم را از ماهواره حذف کنند. به همین دلیل ما از دوستان رسانه‌ای انتظار داریم علاوه بر اطلاع رسانی فرکانس جدید العالم بر روی ماهواره هاتبرد برای هم وطنان، این خبر را به زبان‌های دیگر نیز مخابره کنند تا تمام مخاطبان در سراسر جهان امکان دریافت شبکه را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *