يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰
ابهاماتی درباره دعوای صدا و سیما و فدراسیون فوتبال؛

چه کسی فرمان آتش بس داد؟

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 240065
دعوای پر سرو صدایی که چند هفته ای نقل محافل بود، حالا ظاهرا به پایان رسیده است و کسی در فدراسیون فوتبال سراغ حق پخش را نمی گیرد!
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، فدراسیون نشینان و در راس آنها علی کفاشیان که تا چندی قبل صدا و سیما را تهدید می کردند و حتی بحث عدم پخش مسابقات لیگ برتر فوتبال را پیش کشیدند، طی هفته اخیر نه تنها مسابقات لیگ را همچون گذشته پوشش داده اند، بلکه دیگر از آن سرو صداها و تهدیدها خبری نیست.

این ماجرا وقتی با ابهام همراه می شود که خبر می رسد، برخی عوامل، از کفاشیان و دوستانش خواسته اند دیگر پیگیر این ماجرا نباشند!

سکوت کفاشیان دراین ماجرا که در واقع عقب نشینی در دعوا برای گرفتن حق واقعی فوتبال و باشگاهها به حساب می آید، در شرایطی است که برخی مدیران باشگاهها این رییس را تحت فشار قرار داده اند و سعی دارند آتش دعواهای هفته های قبل فدراسیون فوتبال و صدا و سیما را بار دیگر شعله ور کنند؛ زیرا تنها راه برون رفت فوتبال از وابستگی به منابع دولتی را همین احقاق حق می دانند.

مهدی محمد نبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ما البته تحت فشار قراردادن کفاشیان را تکذیب می کند و می افزاید: «تا جایی که من می دانم این بحث ها نبوده و پرونده همچنان جریان دارد اما هنوز توافقی میان فدراسیون فوتبال و صدا و سیما حاصل نشده است.»

از سوی دیگر خبر می رسد که نامه نگاری های این فدراسیون با شخص ضرغامی بی حاصل و بدون پاسخ مانده و بعید است صدا و سیما از مواضع قبلی اش درباره مبلغ پرداختی بابت حق پخش مسابقات عدول نماید.

نبی می گوید:« ما همچنان به رایزنی های خود ادامه می دهیم و نامه نگاری هایی را با ریاست سازمان صدا و سیما داشته ایم و منتظر پاسخ هستیم.»

علی کفاشیان تمایلی به حرف زدن در این باره از خود نشان نمی دهد تا همین سکوت وی بر برخی شایعات دامن بزند و خیلی ها بپرسند: چه کسی به فدراسیون نشینان فرمان آتش بس داده است؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *