چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

نظرجالب‌رونالدو برای‌مقایسه با مسی

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 223716
مهاجم پرتغالی رئال مادرید معتقد است منچستریونایتد همچنان بهترین تیم در لیگ برتر انگلیس است.
به گزارش فارس و به نقل از ساکرنت، کریستیانو رونالدو در سال 2009 و پس از 6 سال بازی برای منچستریونایتد با رقم هنگفت 131.6 میلیون دلار راهی رئال مادرید شد.

در این فصل از لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با به ثمر رساندن 2 گل در دقایق 92 و 94 کوئینز پارک رنجرز را شکست داد و قهرمان شد که این موضوع واکنش کاپیتان تیم ملی پرتغال را در پی داشته است.

کریستیانو رونالدو در این مورد گفت: چند روز پیش گل‌های سیتی در دقایق 92 و 94 را دیدم. پیش بینی من قهرمانی یونایتد در لیگ بود ولی این طور نشد. خیلی ناراحت شدم چون منچستریونایتد هنوز در قلب من جایگاه ویژه‌ای دارد. البته سیتی هم در حال حاضر تیمی بسیار خوب است ولی تصور می‌کنم منچستریونایتد هنوز هم پادشاه انگلیس است.

رونالدو در مورد آینده خود نیز گفت: هیچ کس نمی‌داند در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در رئال احساس بسیار خوبی دارم. رئال باشگاه بزرگی است و هواداران فوق‌العاده‌ای دارد. در یک یا دو سال شما نمی‌توانید با شکل قطعی بگوئید چه تصمیمی خواهید گرفت. این چیزی است که همواره فکر شما را مشغول می‌کند.

رونالدو همچنین اعلام کرد رقابت او با لیونل مسی به نفع رئال مادرید و بارسلونا بوده زیرا این دو تیم تبدیل به بهترین تیم‌های دنیا شده‌اند.

وی در این خصوص گفت: گاهی وقت‌ها از صحبت‌هایی که در مورد این موضوع می‌شود، خسته می‌شوم زیرا همه در هر زمانی ما را باهم مقایسه می‌کنند. شما نمی‌توانید یک فراری با یک پورشه را مقایسه کنید زیرا موتورهای متفاوتی دارند. مسی بهترین بازی‌هایش را برای بارسا انجام می‌دهد و من نیز بهترین بازی‌هایم را برای رئال انجام می‌دهم. همه می‌گویند عملکرد ما عالی بوده زیرا تمام رکوردهای مربوط به خودمان را نیز شکسته‌ایم. سطح برگزاری رقابت‌های لالیگا بسیار بالا است. به همین دلیل است که رئال و بارسا بهترین تیم‌های جهان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *