يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

چه بر سر تلفن همراه رئیس جمهور آمد؟

دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب: 221793
عطشانی گفت:پخش کننده ما عنوان کرده بود که اکران "تلفن همراه رئیس جمهور" در شورای صنفی نمایش ثبت شده است در صورتی که دوستان در این شورا گفتند که ثبت نشده است. پس معنی جلوگیری از اکران یک فیلم و یا توقیف چیست؟
به گزارش جهان به نقل از مهر، کارگردان "تلفن همراه رئیس جمهور" عنوان کرد با تمام رایزنی ها و پیگیری ها هنوز جواب مشخصی برای اکران نشدن این فیلم پیدا نکردیم اکران نشدن "تلفن همراه رئیس جمهور" در موعد مقرر خود نشان دهنده توقیف آن است.

علی عطشانی کارگردان فیلم "تلفن همراه رئیس جمهور" در ارتباط با خبر منتشر شده درباره توقیف این فیلم  گفت:این خبر برای اولین بار توسط شما منتشر شد و خیلی دوستان پس از این خبر، عنوان کردند که بیشتر این کار یک شگرد تبلیغاتی است و حتی مسئولین نیز آن را  تکذیب کردند.

وی افزود: اگر اکران فیلم قطعی نشود و عوامل آن از قطعی شدن زمان آن مطمئن نباشند آیا تبلیغات را آغاز می کنند؟ ما بر این اساس که زمان 20 اردیبهشت ماه در گروه سینمایی آزادی قرار است "تلفن همراه رئیس جمهور" روی پرده برود کار تبلیغات آن را از یک هفته پیش آغاز کردیم.

عطشانی ادامه داد: پخش کننده فیلم تا کنون هزینه های زیادی برای آن پرداخت کرده است. تیزر و آنونس کار هم آماده است. با وجود این اتفاقات و تعلیق کردن اکران این فیلم، سجادپور مدیر اداره کل نظارت و ارزشیابی ارشاد عنوان می کند که توقیفی در کار نیست. اگر چنین موضوعی صحت ندارد پس چرا فیلم در زمان مقرر اکران نمی شود.

وی تاکید کرد: روزنامه ها پس از انتشار خبر توقیف فیلم عنوان کردند که  ما شایعه سازی می کنیم و به دنبال تبلیغات در فیلم هستیم. حالا که ما نمی توانیم فیلم را اکران  کنیم پس این خبر حقیقت دارد. ما باید دست به دست هم دهیم تا جایگاه متزلزل اکران فیلم ها را اصلاح کنیم.

این کارگردان سینما گفت:پخش کننده ما عنوان کرده بود که اکران "تلفن همراه رئیس جمهور" در شورای صنفی نمایش ثبت شده است در صورتی که دوستان در این شورا گفتند که ثبت نشده است. پس معنی جلوگیری از اکران یک فیلم و یا توقیف چیست؟

وی درباره اخبار جدید درباره اکران این فیلم گفت: ما همچنان پیگیر این مضوع هستیم اما هنوز هیچ جواب مشخصی دریافت نکردیم. با اینکه ما پروانه نمایش داریم اما اگر با مضمون فیلم مشکلی دارند و می خواهند ممیزی اعمال شود می توانند اعلام کنند. در صورتی که مدام مدیر اداره نظارت عنوان می کند که فیلم هایی که پروانه نمایش دائم دارند دیگر نیازی به اصلاحیه ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *